HANDELSBETINGELSER

ByNordiq ApS er ansvarlig formidler af bookingen på denne side.

Disse handelsbetingelser gælder for køb i Arctic Adventures Norway ApS, cvr.-nr. 43829262, bookingportal gamefishadventures.dk (”portalen”).

ByNordiq ApS (BN), cvr.-nr. 28861095, medlemsnummer Rejsegarantifonden 1936, er ansvarlig formidler for alle bookinger på bookingportalen. Handelsbetingelsene gælder mellem BN og den, som selv eller gennem en anden indgår aftale med virksomheden i henhold til det, der er angivet i bekræftelsen, samt gennemfører bookingen/købet (”bookeren”) på portalen. Aftalen gælder for alle typer produkter, som ByNordiq ApS formidler, medmindre andet er angivet.

Under visse omstændigheder kan et sammensat rejsearrangement blive etableret ved de Rejseydelser, du bestiller. Hvis denne mulighed opstår, vil du blive dirigeret til at læse informationen nedenfor. Hvis du, efter at have valgt at betalt for en rejseydelse, bestiller yderligere rejseydelser til din rejse eller ferie gennem denne bookingportal, er du ikke omfattet af rettighederne gældende for pakkerejser efter direktiv (EU) 2015/2302.
By Nordiq ApS er derfor ikke ansvarlig for korrekt levering af disse yderligere rejseydelser. Ret henvendelse til den relevante tjenesteyder i tilfælde af problemer.

Hvis du bestiller yderligere rejseydelser under samme besøg i bookingportalen(hjemmesiden), bliver rejseydelserne dog en del af et sammensat rejsearrangement. I så fald har ByNordiq ApS som krævet efter EU-retten oprettet beskyttelse til at refundere dine betalinger til ByNordiq ApS for ydelser, der ikke levereres som følge af ByNordiq ApS konkurs eller insolvens, og, om nødvendigt, for din hjemtransport. Bemærk: Dette sikrer ikke refusion i tilfælde af den relevante tjenesteyders konkurs eller insolvens.

For mere information, læs mere på vores hjemmeside:
https://bynordiq.se/pakkerejser/

1. PRISER

Priserne i prislisten er angivet i danske kroner, med mindre andet er specifikt angivet.
Vi forbeholder os retten til ændringer, der skyldes pris- og/eller kursændringer uden for vores indflydelse efter denne dato.

2. HVORNÅR ER MIN BOOKING BINDENDE?

Købet/bookingen er bindende for dig så snart den bekræftes mundtligt eller skriftligt af sælgeren. Disse betingelser er gældende fra dette øjeblik, uanset om du har betalt helt eller delvis for arrangementet, eller slet ikke. Hvis produkterne bookes via en forhandler, kan andre booking- og betalingsbetingelser være gældende. Vær omhyggelig med at tjekke betingelserne.

3. HVAD, HVORNÅR OG HVORDAN SKAL JEG BETALE?

Du betaler i henhold til betingelsene på bookingtidspunktet både over telefon og online, og udelukkende med kreditkort.
For at beskytte og kryptere dine kreditkortoplysninger når de går igennem vores system, anvender vi ”Secure Socket Layer”-teknik (SSL)

4. ÆNDRING / AFBESTILLING

  • Pakkerejsebestillingen er bindende og kan generelt ikke ændres.
  • Pakkerejsen kan ikke refunderes. det betyder, at ved aflysning af pakkerejsen refunderes intet af det allerede indbetalte beløb.

5. ANDRE BESTILLINGSVILKÅR

  • De rejsende er altid selv ansvarlige for at have korrekte og gyldige forsikringer med
    forsikringsselskab vedrørende ulykkesforsikring, der dækker personskade, skade på båd eller andet udstyr.
  • De rejsende er altid selv ansvarlige for at have korrekte og gyldige forsikringer med
    forsikringsselskab vedrørende eventuel afbestillingsbeskyttelse.
  • Arctic Adventures Norway ApS er ikke ansvarlig for uforudsete hændelser ud over den angivne rejsegaranti.
  • Deltagelse i ture arrangeret af Arctic Adventures Norway ApS er altid på eget ansvar.
  • Er du gået glip af bus, fly, båd eller andre transportmidler, ydes der ingen kompensation.
  • Erstatningskrav/skadeerstatning udover det indbetalte beløb udbetales ikke.
  • Arctic Adventures Norway ApS har ret til at aflyse rejser på grund af for få bookinger eller andre yderligere faktorer, der måtte opstå. I sådanne tilfælde refunderes hele det beløb, den rejsende har betalt.
  • Arctic Adventures Norway ApS bookingansvarlige varetager fordelingen af ​​lokaletildeling og bådhold.
    Rumfordeling og opdeling af bådhold planlægges altid inden afgang og dermed endeligt.
  • I tilfælde hvor en gruppe er booket og antallet af rejsende ikke fylder op, eller muligvis ikke kan passe ind i et værelse/båd, kan en eller flere personer i selskabet placeres sammen med andre rejsende. Eksempelvis vil du ved bestilling af to pladser eventuelt skulle dele værelse/båd med to andre rejsende. Ved bestilling af et selskab på fire personer er I altid garanteret at bo sammen og danne jeres eget bådhold, dette forudsat at nogen i selskabet har ret til at føre båden efter norsk lov. De rejsende er selv ansvarlige for at følge de love og regler, der gælder for håndtering/sejlads af både i henhold til norsk lov. Ellers gælder retten til at flytte/skifte bådhold igen.
  • I tilfælde hvor en gruppe er booket er det altid den, der har bestilt rejsen, der har ansvaret for, at resten af ​​selskabet får alle de informationer, som Arctic Adventures Norway ApS sender ud. det alltid den person som bokat resan som ansvarar för att resterande del av sällskapet erhåller all information som Arctic Adventures ApS skickat ut.
  • Arctic Adventures Norway ApS er ikke ansvarlig for, at rejsende følger norske toldregler. Alle rejsende er selv forpligtet til at være opdaterede/belæste og følge de toldregler, der gælder på rejsedatoen. Ved medbringelse af fx tobak og alkohol ved indrejse i Norge gælder EU-lovgivningen ikke, men reguleres af det norske toldvæsen.
  • Alle rejsende er selv ansvarlige for at følge Fiskeridirektoratets regler vedrørende eksport af fisk på hjemrejsen.

6.REKLAMATION

  • Eventuelle klager skal stiles til den ansvarlige for produktet og mailes til info@gamefishadventures.dk hurtigst muligt. Såfremt problemet ikke løses, skal du kontakte ByNordiq ApS pr. telefon +45 78703782 eller e-mail booking@bynordiq.dk 
  • Reklamationsretten fortabes, såfremt du ikke kontakter produktleverandøren på stedet. Forlader du opholdsstedet eller arrangementet, uden at arrangøren har haft rimelig tid til at løse problemet, mister du retten til kompensation. Eventuelle krav på kompensation skal være ByNordiq ApS i hænde skriftligt senest 30 dage efter rejsens afslutning.

7. FORTROLIGHEDSPOLITIK

ByNordiqAPS behandler personlige data, som du giver os. Personlige oplysninger, der vil blive behandlet, inkluderer, men er ikke begrænset til, navn, fødselsdato, køn, adresse, e-mail-adresse og telefonnummer. Vi kan også behandle oplysninger, der er registreret i forbindelse med en ordre, såsom alder, særlige diætkrav. Du sender selv de personlige oplysninger i forbindelse med bestillingsordninger, oprettelse af konti eller andre tjenester på nettet eller telefonisk.

Læs mere om, hvordan vi indsamler, bruger, behandler og beskytter dine personlige data i vores arbejde her: https://bynordiq.dk/gdpr

 

Disse reservationsbetingelser gælder fra den 8 januar 2024 og er senest opdateret den 26 januar 2024.

Kontakt os i dag, og hør nærmere