BOOKINGVILKÅR
GLASRIKETS ÄLGPARK

By Nordiq AB (BN AB), org. nr. 556669-6125, Box 163, 271 24 Ystad, formidler Glasrikets Älgparks produkter og administrerer bookinger og betalinger på vegne af Glasrikets Älgpark. BN AB har således intet ansvar for Glasrikets Älgpark.

Disse vilkår gælder mellem BN AB og dig, som selv eller gennem en anden indgår en aftale med virksomheden, som det fremgår af bekræftelsen.

Aftalen gælder for alle typer produkter, hvor BN AB er formidler, medmindre andet er angivet.

  1. BOOKING/BESØG

Vi tager imod bookinger via web og på stedet. Efter booking modtager du en bookingbekræftelse via e-mail og billetter (e-mail/SMS).

Når du besøger os, skal du fremvise din forudbestilte billet til check-in ved indgangen.

 

  1. PRISER

Priserne i prislisten er angivet i svenske kroner, medmindre andet er angivet.

 

  1. HVORNÅR BLIVER MIN BOOKING BINDENDE?

Købet/bookingen bliver bindende for dig, så snart det er bekræftet mundtligt eller skriftligt af sælgeren.

Disse betingelser gælder fra dette tidspunkt, uanset om du har betalt for arrangementet fuldt ud, delvist eller slet ikke.

 

  1. HVAD, HVORNÅR OG HVORDAN SKAL JEG BETALE?

Både via telefon og online betaler du i henhold til betingelserne på bookingtidspunktet og kun med kreditkort.

For at beskytte og kryptere dine kreditkortoplysninger, når de passerer gennem vores system, bruger vi »Secure Socket Layer« (SSL)-teknologi.

 

  1. AFBESTILLING/ÆNDRING

I tilfælde af afbestilling er afbestillingsgebyret 100 % (ingen refusion).

Købte, ubrugte billetter kan ikke refunderes.

Se din bookingbekræftelse, som du modtog på bookingtidspunktet, for mere information om din booking. Det er kundens ansvar at kontrollere, at bekræftelsen og billetter svarer til det, der blev bestilt.

Hvis du har spørgsmål eller brug for flere oplysninger, bedes du kontakte kundeservice:

E-mail: bokning@bynordiq.se

Telefon: +46 - (0)411-55 87 07

  1. KLAGER

Eventuelle klager skal rettes til ansvarlige for produktet eller hans/hendes repræsentant så hurtigt som muligt.

Hvis du ikke får rettet op på problemerne, bedes du kontakte By Nordiq:

E-mail: bokning@bynordiq.se

Telefon: +46 - (0)411-55 87 07

Retten til at klage er tabt, hvis du ikke giver besked til produktleverandøren på stedet.

Hvis du forlader arrangementet, uden at arrangøren har haft rimelig tid til at løse problemet, mister du din ret til kompensation.

Eventuelle krav om kompensation skal være modtaget af By Nordiq AB skriftligt senest 30 dage efter rejsens afslutning.

 

  1. POLITIK FOR BESKYTTELSE AF PERSONLIGE OPLYSNINGER

By Nordiq AB (»BN«) behandler personoplysninger, som du giver til os.

Personoplysninger, der vil blive behandles omfatter, men er ikke begrænset til

  • navn
  • fødselsdato
  • køn
  • adresse
  • e-mailadresse
  • telefonnummer.

Vi kan også behandle data, der er registreret i forbindelse med bestilling, såsom alder, præferencer og særlige kostbehov.

Du oplyser selv personoplysningerne i forbindelse med bestilling af billetter og sæsonkort, oprettelse af konti eller andre tjenester online eller via telefon.

Læs mere om, hvordan vi indsamler, bruger, behandler og beskytter dine personlige data i vores arbejde, her: https://bynordiq.se/integritetspolicy/

Kontakt os i dag, og hør nærmere