Bookingvilkår

Følgende bookingvilkår er gældende for køb i Tivolis bookingportal for aktiviteter og ophold (”portalen”). Vilkårene er senest opdateret pr. 8/9 2021.

By Nordiq ApS (BN), CVR-nummer: 28861095, er ansvarlig formidler for alle bookinger på portalen. Bookingvilkårene gælder mellem BN og den, som selv eller gennem en anden indgår aftale med virksomheden i henhold til det, der er angivet i bekræftelsen, samt gennemfører bookingen/købet (”bookeren”) på portalen. Aftalen gælder for alle typer produkter, som BN formidler, medmindre andet er angivet.

Under visse omstændigheder kan et sammensat rejsearrangement blive etableret ved de aktiviteter og ophold du bestiller. Hvis denne mulighed opstår, vil du blive dirigeret til at læse informationen nedenfor. Hvis du, efter at have valgt og betalt for aktiviteter og ophold, bestiller yderligere aktiviteter og ophold til gennem portalen, er du ikke omfattet af rettighederne gældende for pakkerejser efter direktiv (EU) 2015/2302. By Nordiq ApS er derfor ikke ansvarlig for korrekt levering af disse yderligere aktiviteter og ophold. Ret henvendelse til den relevante tjenesteyder i tilfælde af problemer.

Hvis du bestiller yderligere aktiviteter og ophold under samme besøg i portalen, bliver bookingen en del af et sammensat rejsearrangement. I så fald har By Nordiq ApS, som krævet efter EU-retten, oprettet beskyttelse til at refundere dine betalinger til By Nordiq ApS for ydelser, der ikke leveres som følge af By Nordiq ApS’ konkurs eller insolvens, og, om nødvendigt, for din hjemtransport. Bemærk: Dette sikrer ikke refusion i tilfælde af den relevante tjenesteyders konkurs eller insolvens.

For mere information, læs her:
https://bynordiq.se/pakkerejser/

1. PRISER
Priserne i prislisten er angivet i danske kroner, med mindre andet er angivet.
Vi forbeholder os retten til ændringer, der skyldes pris- og kursændringer uden for vores indflydelse efter denne dato.

2. HVORNÅR ER MIN BOOKING BINDENDE?
Bookingen/købet er bindende for dig, så snart den bekræftes mundtligt eller skriftligt af sælgeren. Disse betingelser er gældende fra dette øjeblik, uanset om du har betalt helt eller delvist for arrangementet, eller slet ikke. Hvis produkterne bookes via en forhandler, kan andre booking- og betalingsbetingelser være gældende. Vær omhyggelig med at tjekke betingelserne.

3. HVAD, HVORNÅR OG HVORDAN SKAL JEG BETALE?
Både via telefon og online betaler du i henhold til vilkårene i forbindelse med bookingen og udelukkende som direkte betaling med kreditkort. For at beskytte og kryptere dine kreditkortoplysninger, når de behandles af vores system, anvender vi teknikken ”Secure Socket Layer” (SSL). Vær opmærksom på, at der ved specielle pris- og specialtilbud indimellem ikke er mulighed for tilbagebetaling. Kontrollér værelses- og prisoplysningerne omhyggeligt, inden du gennemfører din booking.

4. DOKUMENTER OG BILLETTER
Efter afslutningen af ​​reservationen modtager du en bekræftelse via e-mail. Bekræftelsesmailen indeholder vigtige oplysninger, og det er dit ansvar som kunde at gennemgå bekræftelsen, så den svarer til det, du har bestilt. Ved evt. fejl skal du kontakte By Nordiq ApS hurtigst muligt.

Ved hotelophold vedlægges en voucher, og for besøg i Tivoli og bestilt parkering modtager du billetter. Disse finder du i din bekræftelsesmail. Tivoli- og parkeringsbilletterne bliver også sendt til dig via SMS, hvis du har angivet et mobiltelefonnummer ved reservationen.

Pladsbilletter til Tivolirevy sendes i en separat mail senest 2 uger inden forestillingsdagen.

Sørg for at medbringe alle vouchers og billetter til fremvisning ved indtjekning på hotellet og ved indgang til parken.

5. AFBESTILLING
Hvad er omkostningerne og betingelserne for ændring/annullering af min reservation?
Omkostningerne ved ændring og annullering af pakker og valgfrie produkter afhænger af den hotelpris, du har reserveret.

• Bestilling til “Non Refundable” pris:
Din ordre kan ikke ændres og annulleres. Omkostningerne = 100%

• Bestilling til “Fleksibel pris”:
Din ordre kan ændres og annulleres indtil kl. 12 på ankomstdagen. Omkostningerne = 0%

• Bestilling Pakke Tivolirevy:
Din ordre kan ikke ændres og annulleres. Omkostningerne = 100%.

Hvordan ændrer/afbestiller jeg min reservation?
Du kan kontakte kundeservice, som vil hjælpe dig og besvare dine spørgsmål om ændringer eller afbestilling af din reservation. Kundeservice har åbent mandag-fredag kl. 9-17.

Bemærk: På lørdage, søndage og helligdage kan sagsbehandlinger kun foregå via e-mail. Husk at sende din anmodning om ændring/afbestilling til os i så god tid som muligt inden planlagt ankomst.

Din anmodning om ændring/afbestilling er ikke bekræftet, før du har modtaget en ny reservationsbekræftelse via e-mail.

Kontakt kundeservice:

Telefon: +45 699 11 651
E-mail: booking@bynordiq.dk

REKLAMATION
Eventuelle klager skal stiles til den ansvarlige for produktet, f.eks. den hotelansvarlige, personale ved Tivoli eller dennes stedfortræder hurtigst muligt.

Bliver problemet ikke løst, skal du kontakte By Nordiq ApS pr. telefon +45 699 11 651 eller e-mail booking@bynordiq.dk.  Reklamationsretten fortabes, såfremt du ikke kontakter produktleverandøren på stedet. Forlader du hotellet eller parken, uden at arrangøren har haft rimelig tid til at løse problemet, mister du retten til kompensation. Eventuelle krav på kompensation skal være By Nordiq ApS i hænde skriftligt senest 30 dage efter rejsens afslutning.

FORTROLIGHEDSPOLITIK
By Nordiq ApS behandler personlige data, som du giver os. Personlige oplysninger, der vil blive behandlet, inkluderer, men er ikke begrænset til, navn, fødselsdato, køn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Vi kan også behandle oplysninger, der er registreret i forbindelse med en ordre, såsom alder, særlige diætkrav. Du sender selv de personlige oplysninger i forbindelse med bestillingsordninger, oprettelse af konti eller andre tjenester på nettet eller telefonisk.

Læs mere om, hvordan vi indsamler, bruger, behandler og beskytter dine personlige data i vores arbejde her: https://bynordiq.dk/gdpr/

Kontakt os i dag, og hør nærmere