Kellers Badehotel

Kellers Badehotel på Fanø brugte BookVisit som deres online bookingsystem til at øge brugervenligheden for gæster, der vil booke et ophold direkte på badehotellets egen hjemmeside.

UDFORDRING & OPGAVE

Kellers Badehotel er et attraktivt badehotel på Fanø. Den store popularitet har gjort udslag i mange gæster. Hotellets udfordring med dette var tiden, som de brugte på administrative opgaver i forbindelse med gæstens besøg, før gæsten overhovedet var ankommet til hotellet.

Kellers Badehotel havde ingen online booking, hvorfor gæster skulle maile eller ringe for at kunne foretage en booking. En af grundene til, at de ikke havde en online booking tidligere var, at de ikke havde kunnet finde en løsning, som kunne gøre det nemt for deres gæster at booke ophold/pakker; Kellers Badehotels primære produkt.

Information

Kunde
Kellers Badehotel
Kundetype
Overnatning
System
BookVisit

Tilgang & Løsning

Kellers Badehotel brugte BookVisit som online booking indtil 2024, hvor hotellet fik nye forpagtere. Hotellet var ikke koblet op til et PMS, hvorfor de havde BookVisit som deres centrale oversigt.
Designet på hotellets bookingsystem var den mest enkle variant, som BookVisit tilbyder. Her man kan vælge blandt en række forudbestemte farver og fonte.
Hovedfokus for Kellers Badehotel var at højne brugervenligheden med BookVisits funktionaliteter, for efterfølgende at bygge på med flere funktioner, såsom design, så den i endnu højere grad blev tilpasset hotellets egen hjemmeside.

Resultater

Kellers Badehotels resultater kom især til udtryk i den formindskede interne tid, der blev brugt på gæsterne, før de er ankommet til hotellet. BookVisit har frigjorde en hel del tid for personalet, som i stedet kunne fokusere på gæsterne, der var på hotellet, fremfor de gæster, som først skulle til at booke deres ophold.

Gæsterne har givet positive tilkendegivelser overfor Kellers, da de i højere grad kunne sidde i ro og fred derhjemme og booke ophold fremfor at skulle ringe eller maile hotellet.

Omsætningen fra pakker og ophold er over 50% af den samlede omsætning, når det kommer til hotelprodukter. Salget af dette blev helt automatiseret.

Mindre administrationstid
Flere gæster
Øget omsætning af pakker og ophold
”Vi kan især se en stigning i ankomster i august, som er forhåndsbooket. Det skyldes, at når gæster før skulle reservere deres august-ophold i juni/juli, havde vi ikke tid til at tage telefonen, og så endte det med, at de ikke kom over. Nu booker de selv på vores hjemmeside, og hotellet er mere fyldt.”
Sanne Jensen (2022)
Ejer, 2014-2024

Se flere cases

Vil du høre, hvordan andre aktører har haft succes med deres bookingsystem fra By Nordiq? Find flere cases her.

Kontakt os og hør mere

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe bedre resultater med et skræddersyet bookingsystem?
Send en besked og lad os tage en uforpligtende snak!
  • Et online bookingsystem udviklet til turistbranchen
  • Skab mersalg ved at kombinere salg af egne og andres produkter
  • Øg mængden af direkte bookinger fra besøgende, der besøger din hjemmeside
  • Få en ambitiøs samarbejdspartner med over 20 års erfaring
Send os en besked
Kontakt os i dag, og hør nærmere