Kontakt

Kellers Badehotel

UDFORDRING & OPGAVE

Kellers Badehotel er et attraktivt badehotel på Fanø. Den store popularitet har gjort udslag i mange gæster. Hotellets udfordring med dette var tiden, de brugte på administrative opgaver i forbindelse med gæstens besøg, før gæsten overhovedet var ankommet til hotellet.

Kellers Badehotel havde ingen online booking, hvorfor gæster skulle maile eller ringe for at kunne foretage en booking. En af grundene til, at de ikke havde en online booking tidligere var, at de ikke havde kunnet finde en løsning, som kunne gøre det nemt for deres gæster at booke ophold/pakker; Kellers Badehotels primære produkt.

Information

Kunde
Kellers Badehotel
Kundetype
Overnatning
System
Book Visit

Tilgang & Løsning

I dag benytter Kellers Badehotel Book Visit som online booking. På nuværende tidspunkt er hotellet ikke koblet op til et PMS, hvorfor de har Book Visit som deres centrale oversigt.

Designet på hotellets bookingsystem er den mest enkle variant, som Book Visit tilbyder. Her man kan vælge blandt en række forudbestemte farver og fonte.

Hovedfokus for Kellers Badehotel har været at højne brugervenligheden med Book Visits funktionaliteter, for efterfølgende at bygge på med flere funktioner, såsom design, så den i endnu højere grad tilpasses hotellets egen hjemmeside.

Resultater

Kellers Badehotels resultater kommer især til udtryk i den formindskede interne tid, der bruges på gæsterne, før de er ankommet til hotellet. Book Visit har frigjort en hel del tid for personalet, som nu kan fokusere på gæsterne, der er på hotellet, fremfor de gæster, som først skal til at booke deres ophold.

Gæsterne har givet positive tilkendegivelser overfor Kellers, da de i højere grad kan sidde i ro og fred derhjemme og booke ophold fremfor at skulle ringe eller maile hotellet.

Omsætningen fra pakker og ophold er over 50% af den samlede omsætning, når det kommer til hotelprodukter. Salget af dette er nu helt automatiseret.

Mindre administrationstid
Flere gæster
Øget omsætning af pakker og ophold
”Vi kan især se en stigning i ankomster i august, som er forhåndsbooket. Det skyldes, at når gæster før skulle reservere deres august-ophold i juni/juli, havde vi ikke tid til at tage telefonen, og så endte det med, at de ikke kom over. Nu booker de selv på vores hjemmeside, og hotellet er mere fyldt.”
Sanne Jensen
Ejer
Kontakt os og hør mere
Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe bedre resultater med et skræddersyet bookingsystem?

Send en besked og lad os tage en uforpligtende snak!
Et online bookingsystem udviklet til turistbranchen
Skab mersalg ved at kombinere salg af egne og andres produkter
Øg mængden af direkte bookinger fra besøgende, der besøger din hjemmeside
Få en ambitiøs samarbejdspartner med over 20 års erfaring
Send os en besked
chevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram