
Kellers Badehotel
UDFORDRING & OPGAVE
Kellers Badehotel er et attraktivt badehotel på Fanø. Den store popularitet har gjort udslag i mange gæster. Hotellets udfordring med dette var tiden, som de brugte på administrative opgaver i forbindelse med gæstens besøg, før gæsten overhovedet var ankommet til hotellet.
Kellers Badehotel havde ingen online booking, hvorfor gæster skulle maile eller ringe for at kunne foretage en booking. En af grundene til, at de ikke havde en online booking tidligere var, at de ikke havde kunnet finde en løsning, som kunne gøre det nemt for deres gæster at booke ophold/pakker; Kellers Badehotels primære produkt.
Information


Tilgang & Løsning
Resultater
Kellers Badehotels resultater kom især til udtryk i den formindskede interne tid, der blev brugt på gæsterne, før de er ankommet til hotellet. BookVisit har frigjorde en hel del tid for personalet, som i stedet kunne fokusere på gæsterne, der var på hotellet, fremfor de gæster, som først skulle til at booke deres ophold.
Gæsterne har givet positive tilkendegivelser overfor Kellers, da de i højere grad kunne sidde i ro og fred derhjemme og booke ophold fremfor at skulle ringe eller maile hotellet.
Omsætningen fra pakker og ophold er over 50% af den samlede omsætning, når det kommer til hotelprodukter. Salget af dette blev helt automatiseret.


